top fem diss.

coolt. Nu har söndagsångesten lagt sig lite och jag är bara allmänt skithungrig istället.

Pratade med Emma i fånen i onsdags och jag berättade om någon kille som jag råkat dissa och hon svarade "ja...men såklart!". Det är faktiskt ingen fråga om hur, utan om NÄR. Det är en jävla gåva jag har alltså, och det händer ju alltid utav mina relativt kända mungrodor som hoppar ut i tid o otid. Även om jag faktiskt inte alls menar dissen så kommer det avsigsjälv ändå. Som på räls alltså. Ni vet pojken med guldbyxorna? Jag är det "levande prevetivmedlet". Typ. Haha.
Jag älskar ju listor, så här kommer mina topp fem favoritdissningar;

5, min polare ligger o spyr i tältet.
4, "om jag blir gravid tänker jag inte göra abort".
3, kille; jag testade mig nyss och jag är ren.
apan: jasså, ja det var faktiskt jäääävligt längesen jag testade mig.

2, "kan du höja musiken? jag måste skita"
1, "alltså...det kunde ju varit bättre" (sades efter älgskog)


 nu ska jag äta lasse och lyssna på disco.
peace!

Kommentarer
Postat av: Sandiza Hotpants

Hahaha, den sista xD

2009-08-03 @ 10:30:31
URL: http://brunettsandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0