11 timmar.

Igår var jag o sudden på stan. I elva timmar. Tror ni mina fötter hatar mig nu eller? Jädrer.

Okej tänker ni, vad i helvete gjorde vi på stan i elva timmar?

I tell you! Vi shoppade inte helt vansinnigt iallafall. Konstigt. jag är mogen frukt, köpte bara mogna saker. saker som jag BEHÖVDE. jävla moget.

Köpte väska, halsduk, linne, strumpbyxor och lyxig handsfree för 525 spänn. Nu hoppas jag att handsfreen är skitbra. Jävla försäljare.

Tror vi spenderade minst fyra timmar på att fika och käka mat. Svinmysigt hade vi! Och avslutade kalaset med bio, avatar. Gillade den!
Synd att jag blev akut pissnödig efter en halvtimme och satt och väntade resterande 2 timmar med att önska att biojäveln kunde ta slut så att jag fick pissa.
Men se den! för all del! Och se till att pissa ordentligt innan.


ser svinmysig ut idag. Och lite lortig.


Senare skall jag få testa min nya trimmer!!!!!!!!!! Längtar svinmycket.


Kommentarer
Postat av: Sara H

HEHE jag brukar fan få springa ut och pissa under bion ibland... blåsa som en pensionär...

2009-12-30 @ 10:25:02
Postat av: apan

jag är så snål att jag inte vill slösa biotid för att kissa. det tar sån jävla tid när jag pissar!

2009-12-31 @ 15:39:38
URL: http://sugarmonkey.blogg.se/
Postat av: Kirre

man ska alltid pissa före filmen, även om man så måste ta i för kung å fosterland för att få ut minsta lilla droppe. ett måste!

2010-01-01 @ 19:10:15
URL: http://raaff.blogg.se/
Postat av: apan

kirre: ja, men det gjorde jag faktiskt! hade druckit ohyggliga mängder med kaffe innan, och det är ju så förbannat vätskedrivande. gah

2010-01-01 @ 19:54:28
URL: http://sugarmonkey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0