fine skorna!

Hatar o köpa skor. Fattar inte vitsen med det, all denna hysteri. Brukar köpa ett par skor till varje säsong och så använder jag endast dem. Mina finskor (med bastant tantklack!) köpte jag på skopunkten för hundra år sen för 50 spänn.

Kanske beror på mina kalle anka fötter. Plattfot som någon sa, så det blir lixom extra svårt att hitta bra pjucks.

Men! så fick jag ett par skitfina skor av emelie för ett tag sen. Höga klacker. Jävligt höga för att vara mig.

Någon sa en gång att jag "sjunger lika dåligt som jag går i högklackat". Stämmer nog.
Funderar dock ändå starkt på att inviga skorna ikväll - eller på juldagen.

Minus med högklackat - inte så mycket discodans.
plus med högklackat - snygge vader.

På juldagen lär det ju ändå var extremt mycket folk så jag kanske bara kan komma undan med att sitta i ett hörn o se snygg ut.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0