gårdagen

Brukar nästan aldrig få så mycket dagen-efter-ångest som jag haft idag. Men nu har det börjat avtagit lite.
Gjorde inget som var värre igår än vad jag brukar göra. så det är ingen fara.

Men kan berätta ändå vad jag har haft ångest för.
Har haft jävligt dåligt självförtroende på sistone. Alltså riktigt pissigt, och det beror på två grejer:
1. jag har gått upp i vikt.
2. jag är arbetslös.

Så igår blev det kanske lite mer tanketänkeverksamhet än vad som brukar pågå i mitt hövve, och det gjorde att det slog slint och jag fick lite tonårsångest. gött dä.
Fick panik igår när jag insåg att Elli hade tagit kort på mig och jag inte visste hur bilderna blev. Men nu speler det faktiskt ingen roll.
skällde ut en stackars karl för något som inte ens jag visste vad det handlade om. Då var det JÄVLIGT LOGISKT! Men idag fatter jag itna. (hahaha!) Så stackars karl, om du läser detta så ber jag om ursäkt!

Sådärja. Annars var det sjukt kul igår! Började på leprechaun och tog ett par bärs, sen drog vi till koriander. som vanligt alltså, ja. Hannill fick ställa in pågrundav akut magsjuka.
Härjade väl litte lagom på Koriander, lite sång, lite dans, lite naket (okej, inget naket).

Och så sprang jag in i Elli och hennes karl! Haha! det var svinsköjj att träffa henne, och hennes karl blev paranoid över att jag visste vem han var. När han hade lugnat ner sig lite så pratade han om tigrar (eller nåt djur var det, säl?) i typ fem minuter. HAHA! Fattade inget.


Justdetja, sprang nästan rakt in i tomas di leva igår. Han var nästan klädd som en busschaufför/lapplisa. Undrar ifall han fått samhällstjänst eller nåt?

Idag ska jag på julbord på Apertin (appertin?), nån herrgård eller nåt i Kil. Ska äta asmycket gris!!! GÖTT!!!




Kommentarer
Postat av: Vässans Finest

Men smulan då! Känns inte alls bra när du mår dåligt och är så långt borta :( Tusen kramar till min bästa Lina <3 <3 <3

2009-12-13 @ 12:42:30
URL: http://ladychampagne.blogg.se/
Postat av: apan

vässan: tack smöla! men det är ingen fara. Är bara fet o arbetslös, men det går väl att fixa.

2009-12-13 @ 13:36:05
URL: http://sugarmonkey.blogg.se/
Postat av: elli

Hahaha! Det var asskoj att träffa dig med!

Erik hälsar att han ska förklara det där med djuren någon gång. "Det fanns inte nog med tid" påstår han.

2009-12-13 @ 14:31:16
URL: http://www.elli.nu
Postat av: apan

elli: haha! ja det var nog djupt! ser fram emot fortsatt förklaring! haha!

2009-12-14 @ 10:54:09
URL: http://sugarmonkey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0