korv.

Ursäkta min halvfrånnärvaro på sistone. Hittar fan inget spännande att blogga om, förutom när jag ska sova, jävlar vad grejer jag kommer på! Skriver noveller i huvudet samt att jag löst dom flesta krigen och hittat botemedlet åt cancer. Ibland kommer jag ihåg vad jag natthuvudbloggade om, då är det inte helt logiskt längre. Ungefär som det där skämtet jag kom på en gång i drömmen, och det var ett så JÄVLA BRA SKÄMT!!
såhär:

två pizzabagare råkar låsa in sig på pizzerian, då ena pizzabagaren utbrister:
- ja det här kan ju falla-fel.
(HEHEHE!!!)

Helgen kan bli fin.

Imorrn äre IDOL-FINAL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! NÅN SOM VILL SE DEN O DRICKA RÖVVIN????? (obs; kan bju på lussekatter!!!)
lördag tror jag min moster kommer te stan, då åker jag nog till moder o hälsa på henne! Blir sköjj.
Gisse va som händer på kvälla då? Disco såklart. Jag är ett discomonster. Mysiga hemmakvällar är fan överskattat.
Och på söndag ska jag på JULBORD I ETT SPÖKHUS!! helt sant!!Ska ta med kameran o fota hejvilt och hoppas på att jag fått med ett spöke?


Kommentarer
Postat av: ochjagba

VEMM VINNER DÅ VEM VINNER DÅ VAD TROR DU VAD TROR DU!!!!???

2009-12-10 @ 20:28:27
URL: http://ochjagba.se
Postat av: Emelie

Haha ! Jag skrattade iaf åt falafelskämtet. Men jag här rätt dålig humor. ;P

2009-12-10 @ 21:02:06
URL: http://emeliemaria.blogg.se/
Postat av: apan

ochjagba: KALLE!!!!!!!!!!! lätt!!!! han är lite gött klämfet oxå, pluspoäng till det!



emelie: haha! bra där!

2009-12-11 @ 12:07:55
URL: http://sugarmonkey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0