lista för 2009.

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Flyttade till pappa, sa upp mig från mitt jobb.

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Tror inte jag gav några förra, så ja.

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Ja!!! KRITUZ! <3

4. Dog någon som stod dig nära?
nej.

5. Vilka länder besökte du?
Västerås o skövde, om det nu räknas.

6. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010?
En lägenhet, barn, jobb, karl, katt. typ.

7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?
4 april! då flyttade jag tillbaka till karlstad.

8. Din största framgång 2009?
framgång o framgång, har fan inte gjort så många framgångar i år. mest motgångar.

9. Största misstaget?
Gör fan aldrig misstag.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Har inte varit sjuk på ett halvår, rejält bakfull nån gång kanske??

11. Bästa köpet?
öh... hår.

12. Vad spenderade du mest pengar på?
snus.

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Mina vänner. hihiii.

14. Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2009?
nejfan vad jag suger på sånt här. Nån jävla discolåt säkert.

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Hard to tell. glad över att flytta till karlstad, lessen över uteblivna jobb.

16. Vad önskar du att du gjort mer?
jobbat.

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
jobbat med chefen. Värsta jobbet i världshistorien. fyfan.

8. Hur tillbringar du julen?
Mamma, mormor, rolf, anette, åke, eva-britt, brorsan, farsan.

19. Var du kär i år?
Inte kär, men lätt förälskad i ett par veckor.

20. Favoritprogram på TV
how i met your mother!

21. Bästa boken du läste i år?
Haha, har bara läst två bokjävlar i år tror jag, och det är berlinpopplarna o eremitkräftorna.

22. Största musikaliska upptäckten?
vet inte. hittade mycket bra.

24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
ja! mina vänner kom och hälsade på mig!

25. Något du önskade dig men inte fick?
nån miljard fick jag ju inte.

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
Tror vi var i västerås och söp varandra under bordet. hehe.

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
haha, massvis.

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009?
bekvämt och pösigt.

29. Vad fick dig att må bra?
Kôrv o polare!

30. Vilken kändis var du mest sugen på?
den där vampyrkillen alla verkar gilla.

31. Vem saknade du?
jultomten.

32. Den bästa nya personen du träffade?
öh... emma träffade jag väl 2008????


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0