mission: julklapz del 2.

Hejsan hoppsan fadderallalaaaa!!

Igår var ju undertecknad och gjorde stan hela dan (hehe, det rimmar!), trodde jag skulle glida omkring Hugh Hefner-style idag och tvätte, städe och smutta på en fet cigarr samtidigt, men så blir alltså inte fallet.
Ska till stan idag oxå.

Uppdrag: julklappar till Lina.

1st primer (lumene har gjort nån skitbra om man blir flottig i fejjan)
1st foundation, min torrar ut huden och det ser för tillfället ut som jag tappar bitvis med hud. Inte ballt.
1st mascara. kanske.
1 st riktigt fet hudkräm. När jag var liten åt jag helosan-salva som godis. Tyckte det smakade lakrits. Blir inte helosan-salva idag, skulle antagligen använda den som ketchup på allt. Undrar ifall jag blir len inombords då? Lite slemmig kanske? hehe.


PÖZZAH!!



(P.S, ska skriva en lista med nyårslöften sen, stay tuned!)







Kommentarer
Postat av: kaka

Gå till KASHK och be om att få prov på någon skitbra kräm/serie! :D Du behöver ju inte boka tid för det, bara gå in och tjöta.

Säg till också om du vill köra på mer MKgrejer som jag har hemma.

2009-12-23 @ 10:53:37
URL: http://simkaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0