MOMMO!

Igår var jag hos mormor o Rolf och klippte båda + färgade o slingade mormors hår. Hon blev en riktig puma.
Sen drog jag till stan för att härja lite på arbetsförmedlingen, alltid lika kul. Sudden och jag skulle mötas för att köra ett rejs på le city, vi skulle mötas halvvägs någonstans, fast båda irrade fel och missade varandra. höhö. I vanlig ordning alltså.

Köpte lite julklappar oxå. Fast bara till migsjälv. En dretsnygg tröja i randig form, en annan tröja som oxå var randig och en rätt ful kappa (som jag hittade dretbilligt på nåt second hand ställe). Har lite ångest.



rolf o mormor!!


big fluffy hund!!



Kommentarer
Postat av: Kirre

de där kakfatet såg inte helt fel ut... dregla

2009-12-10 @ 14:25:48
URL: http://raaff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0