my first kizz.

Sandiza hotpants har kört lite "hångelhistorier" på sistone. Och jag är fan inte sen att haka på.
Tänkte bjuda på min första kyss, mitt förste hångel. Och jävler vad rädd jag var.


Jag var 11 bast och gick i femman. Var inte särskilt populär eller ball på något sätt. Jag var skitblyg och kämpade konstant med svettkörtlar som gav mig LP-skivor under armarna (vilket gjorde att jag tackade jesus varje dag för fruit of the loom-tröjorna som täckte så bra).

Nåväl, en kille som jag var dökär i frågade chans på mig och jag blev så jävla glad att jag skrek rätt ut. Minns det än idag som ett av mina lyckligaste stunder. hehe.

Det var fredag. Och på vissa fredagar var det skoldisco!!!! Åt godis och dricka o frossade i ett hörn tillsammans med resterade brudar, killarna stod på andra sidan dansgolvet och spanade på brudarna. Och till slut kom den! Tryckaren! Och inte vilken tryckare som helst, utan tryckar-tävling! Herrejävlar lixom.
Killen bjöd upp mig och mina LP-skivor och vi vaggade runt i en felfri tryckare. Vad tror ni hände??
Vi vann såklart. Självklart vann vi.

Hela mellanstadiet samlades i en ring runtomkring oss och klappade händerna och vi bugade lite. Jättekul, ända tills DJ:en skrek ut i högtalarna att vi gärna fick hångla. Pöbeln blev helt vild och typ skrek "HÅNGLA, HÅNGLA, HÅNGLA!!" i kör. Och där har vi den. Min första kyss. Inför hela skolan.
Noterade i dagboken att det var "sliskigt och blött, inte särskilt trevligt".



Hittade ingen bild på mig i femman, men hittade den här läckerbiten, tror jag var 13-14 bast och var hos min käre granne Kristin på fika. Lägg gärna märke till den fantastiska frisyren.


Kommentarer
Postat av: sharon

heeey

just nu har jag en frågestund på min blogg

så om du har lust så kan du gärna lämna en eller fler frågor

tack:D

2009-12-09 @ 11:25:58
URL: http://habesh.webblogg.se/
Postat av: Vässans Finest

Hahahaha vilken myyysig historia! Min första kyss va under en filt på kollo med en kille som har adhd....inte lika charmigt du.. ;)

2009-12-09 @ 20:18:56
URL: http://ladychampagne.blogg.se/
Postat av: Sandiza Hotpants

Hahhaaha fan va sött :D

jag tyckte inte heller mitt första hångel var trevligt, jag va helt säker på att jag var hel-lesbisk efter det eftersom jag tyckte det var så läbbbigt ^^



Btw, där du skriver anonymt. Haha, hittade dig efter jag läst ETT inlägg, man känner verkligen igen ditt skrivsätt ^^ fast du hade jag också sagt att du hade en ny användare, annars skulle jag nog inte letat ;)

2009-12-10 @ 10:39:34
URL: http://brunettsandy.blogg.se/
Postat av: apan

vässan: haha, just det ja, polo-killen! hehehe.



sandiza: ja, det var en skrämmande upplevelse. Hade inte varit konstigt om man konverterade helt där. haha.



HAHA, nä? jag tyckte jag var litte diskret iallafall. Ballt iallafall!

2009-12-10 @ 16:01:53
URL: http://sugarmonkey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0