vafan har ni gjort?

Ja? I flera dagar har ni lyst av frånvaro här på bloggen och jag känner mig ensam och naken.
Vafan har ni sysslat med egentligen? Har ni verkligen haft viktigare saker för er än att kolla min blogg?
fattar inte.

Giltiga bortförklaringar:

- legat medvetslös på akuten efter infall av nakendans i snön på julafton.
- fött barn. femlingar.
- gått på efterfest hos jonas åkerlund och kom precis hem.
- stalkat mig i smyg. följt efter på stan o grejer.
- fått ihop det med valfri kändis. (lova att berätta isåfall!)
- gjort en film baserat på mitt liv.
- råkat sytt ihop händerna.
- jagat reinfeldt och krävt tillbaka skattepengar.

Ärligt alltså?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0