Heppårä!

Idag tror jag att jag mår snäppet bättre faktiskt, trots att jag låter som en pöjk i puberteten, fortfarande lika döv. Men som sagt, lite piggare, inte lika slemmig i halsen, alltid något.
Hatar att vara hemma, känner mig som en hund, jävligt sällskapssjuk, ringde ett akut-samtal till sudden förut för att kolla om jag fortfarande kunde prata, och det kunde jag, jävla tur, hade iochförsig blivit billiga och korta telefonsamtal.
 MÅSTE UMGÅS!!! TRÄFFA FOLK!!!! En dag är okej, men vilken dag är det idag? torsdag? Herregud. Hade jag haft tillräckligt mycket energi så skulle jag städa hela lägenheten, men så jävla frisk är jag inte än, blir ju kallsvettig av att gå uppför trappen, så jag kanske dammar lite iallafall. Och så kanske, kanske jag går till affärn och köper något ätbart, var längesen nu.
Jo, tänkte duscha med, har inte duschat sen i...söndags? Luktar som ett avlopp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0