klädz.

Även om jag gärna vill förneka att jag är någon slags klädfreak av alla dess slag, någon hysterisk brud som viftar med småtöntiga kjolar och strumpbyxe-tips på bloggen så kan jag fan inte låta bli ändå.
Vad jag än försöker låtsas vara så älskar jag faktiskt modebloggar, googlar skiten ur alla hippa nätbutiker, fönstershoppar på gina tricot och ja herregud.
Men det är skitsvårt att vara hipp och trendig när man är konstant vrålfattig. Har förresten hittat en sån jävla snygg klänning MQ att jag dör lite, den är vit och fluffig, jättefin! Sitter som ett jävla smäck, den hade varit så jävla fin med en marinblå bolero med stora guldknappar till från H&M.  *DÖR LITE*, får se om jag lyxar till det extremt och faktiskt köper den sen när jag får pengs. Eller så går jag på rean och är bitter som alla andra nudelälskare.



Titt va balla! Älskar t-shirts med tryck på! Det vore ju skitkul att ha en t-shirt som det stod "blondes have more fun" på när jag är svarthårig! HAHAHAHA, det är fan humor det.
från forever21.com Hoppas dom öppnar butik i sverige snart! Billigt och bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0