murp!

hej hej hallå dagboken!

Igår var jag och c/o hos kritan på förfest! Var superkul, dom hade ett Guitar hero-liknande spel som hette "rockband", man kunde spela trummor, gitarr, bas och sjunga. haha! Jag prövade trummorna lite, jävlar vad svårt det var, men tillslut fick jag in snitsen och spelade asbra. Dock visade det sig att det inte var jag som spelade överhuvudtaget, utan någon annan.  haha. Sången var roligast, det kändes faktiskt som att man sjöng asbra (kanske berodde på ölen?), särskilt när det var en låt man kunde.
Kristin hade skaffat marsvin, dom såg ut som bollar, helt luddiga med afro-inslag. Ballt.
Hannill var den enda som följde med ut, vi drog till Koriander och dansade som fan. Slogs med lite brudar gjorde jag oxå, brudjävlar! Att dom alltid ska knö så förbannat, jävla bönner.

Men annars var det en mycket lyckad kväll! skitkul! tack ska ni ha gött fölk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0