röven!

Idag var det total panik på jobbet. Var så jävla mycket folk att det var helt stört, jag kämpade på så gott jag kunde men knappt det räckte. En mamma kom in på en långbehandling och hon hade med sig tre snorungar som var helt sjövilda, dom bajsade på sig och skrek som små jävla lasertomtar, dessutom var dom överallt, pillade, ramlade, grinade. GAH. Mamman bara skrattade gott, medans jag begick självmord inombords tre gånger. Varför i helvete tar man med sig tre jävla dretungar till en salong om man inte kan hantera dom? Eller rättare sagt, varför i helvete tar man med sig snorungar till en salong överhuvudtaget? Jag fattert inte.

Eftersom det var akut überstressigt hela dagen så hann jag knappt kolla att frillan satt rätt, eller om kläderna satt där dom skulle. Det gjorde dom INTE. När klockan var runt halv fem smet jag in på toan och upptäckte att jag faktiskt visat röven hela dagen. Kjolen satt på tok för högt för att kunna klassas som ens lite anständig. Stackars mina kunder som fått beskåda mina bakdelar. Men för all del, det bjur jag på.

Vet ni? Jag sa upp mig idag oxå. Gick bra ända tills chefen började skälla på mig, jag förklarade att jag tjänar mer på att gå på alfakassan än att få betalt av henne, det är ju sjukt. Hon var fortfarande sur, vilken jävla fjolla. Sista dagen kanske jag lägger upp en bild på henne så ni får se fanskapet. Och nej, hon är inte en gammal tant, hon är mellan 30-35 år. höhö.

Kommentarer
Postat av: Sara Hell

ja fyfan, det var en sjukt jobbig dag på mitt jobb idag också!!! kaos deluxe.



men grattis till uppsägningen!!!!! :D vad ska du göra nurå?

2009-02-28 @ 00:12:33
Postat av: Kaka

Modigt att säga upp sig, jag gillert! Till vilket datum? Det är uppsägningstid va eller?

2009-02-28 @ 12:04:21
URL: http://simkaka.blogg.se/
Postat av: Räv

Starkt gjort! :D

2009-02-28 @ 19:04:04
URL: http://fuchs.blogg.se/
Postat av: apan

sara h: tacker! jobb kan vara vidriga ibland. :( bleh, ja nu ska jag bara hitta ett annat jobb tänkte jag, förhoppningsvis.



kaka: ja en månad har jag ju. :)



räv: yez, girlpower!

2009-03-01 @ 16:16:32
URL: http://sugarmonkey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0