Still going sick.

Jovisst, blev om omöjligt ännu sjukare inatt, vaknade upp med en slemboll i halsen lika stor som en mindre perserkatt. Halsjävel, och jag tycker ju så synd om migsjälv vetni, om jag vrickat lilltån kan det komma på tals i flera veckor, "det kanske värker liiite, liiite än". Jag är fan värre än en karl (nja, inte alla karlar, finns värre har jag märkt).

Trots mitt feberstinna tillstånd blir jag ändå rastlös, det är jobbigt att ligga still för länge. Jag har spelat "guitar hero" i två timmar i sträck nu, tror jag börjar bli rätt bra, eller så var det en hallucination. Tillslut så snurrade det så mycket i huvudet att jag var tvungen att lägga mig ner. Äta borde jag göra med, men jag är inte hungrig. Hårt liv.


Ja ni ser ju själva hur jävla svårt jag har det. Ångesten.Sjukdomen. Katthåret.



Kommentarer
Postat av: Evelina

Du får krya på dig tösa :)

2009-02-10 @ 16:02:34
URL: http://lifeofeve.blogg.se/
Postat av: apan

tack skaru ha!

2009-02-10 @ 21:28:01
URL: http://sugarmonkey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0