träkeps.

Jävlar i helvetet vilken jävla bakfylla jag har haft idag. Ett tips, drick inte alkohål när ni har mens. Man blir helt jävla kastrull-full och förbannad. Fan vad jag hatar när jag får såna där karate-fyllor, inte värt det dagen efter alls. Nån jävla brudjävel spillde en öl på mig oxå. usch.
Badade förut, det var skönt. Låg och frös i ljummet vatten och glodde i taket i säkert en timme. Undrar om jag sov fastän jag var vaken? Kändes så. Skumt.
Inget snus har jag heller, däremot asmycket mensvärk, FANFANFAN! Och sån jävla jobbångest att jag funderar på att stanna hemma imorrn, kan inte, vill inte, orkar inte, plus ett redigt jävla ohumör kryddat med mensvärk. Nej, ni hör ju själva, det går ju inte.
Ska lägga mig och se på Törnrosa nu, det var längesen, käck tjej det där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0