Burrit.

När jag var på apoteket senast så övertalade apoteks-tjejen mig till att prova en ny häftig värktablett mot mensvärk! Jag brukar i vanliga fall bli ett monster så fort det närmar sig röda veckan, jag får ont i bara helvetet. Men apoteks-bruden berättade att man skulle ta såna där fräcka piller precis innan värken "bryter ut", annars blev det svårt, sa hon. Evreka! Hade jag inte den blekaste om, så jag köpte mig ett packet med "voltaren" (volta-ren? hehe..) och se på fan! Det funkade! Ingen mensvärk alls! Men jag blev lite besviken, jag trodde att det skulle ta bort ilskan oxå. Det gjorde det ju inte, och jag har gått i ett par dagar, mensvärks-fri, men förbannad åt helvetet!
Funderar starkt på hur jag ska göra nästa månad, om jag har mensvärk så har jag ju faktiskt en anledning till att vara förbannad, något att skylla på lixåm. Om jag inte har mensvärk så kommer jag bara gå runt och förbanna omgivningen.
Jävligt svårt asså...


Annars är det jävligt kallt ute.


Kommentarer
Postat av: Kreten

skriv en låttext när du e arg

2009-01-16 @ 10:25:31
URL: http://raaff.blogg.se/
Postat av: mädi

PMS tabletter funkar för mig =)

2009-01-17 @ 02:15:13
URL: http://madde021.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0