"den rätte för Lina"

Linda Rosing ska tydligen få ett eget teve-program, "den rätte för rosing", jaha. Och nu ställer alla sig samma fråga, varför får inte undertecknad ett eget teveprogram för?
Ja, jag förstår ju att ni är förvirrade, och ja, det är jag med. För det hade ju varit perfekt. Ni vet ju hur jag har slitit för att hitta en vettig karl (eller okej, det var en lögn) på sistone.
Men såhär är det, jag är helt värdelös på att dejta. Jag säger fel saker (tänka OCH prata, vad är det?), jag gör fel saker och så är jag sjukt kräsen.
Därför vore det ju perfekt med ett teveprogram där kändiskåta wannabe-fjollor ställer upp och tävlar om min gunst.
Hade nog varit en salig blandning män, pårökta reagge-snubbar i dreads, karlar med svart rufsigt hår som skiter i allt, och min favorit; norrlänningen som inte vet vad "stockholm" är för något.

Äsch, skit i kanal5, är ni ändå lite intresserade kan jag anordna ett slagsmål i en rink, den som dör förlorar.
It´s a date!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0