hard-rock-halleluja.

Vad har hänt med alla tanter i västerås på sistone? Alla verkar ha förvandlats till hårdrockare/musik-allvetare, konstigt nog sedan den nya radiokanalen dök upp "rock classics" (ellernåtsånt). Jag har spelat rock febrilt ända sedan kanalen dök upp! sketabra!
En tant 60+ och jag hade en väldigt livlig diskussion ang. en David Bowie låt. Vi gissade årtal, "den är från 76", "nej, den är från 74!" Jag vann. Sen beklagade tant 55 sig så hjärtligt över att hon missade Metallicas konsert. totalt slutsålt. Stackarn.

Men den roligaste tanten var nog den gamle tanta på 80 nåt som älskade Gnarls Barkley, hon ba "han rockar fett" (okej, så sa hon inte, men nästan). haha!

Åh, jag är så trött, ont i ryggen, trött. Och inga öl har jag. katastrof!


här har ni´n, Gnarls Barkley, fast baklänges...kul man kan ha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0