huskvinna

Vet ni vad jag har gjort idag? Jag har bakat! En kaka, eller två nästan. En kaka jag aldrig bakat förut! Och den var totalt ätbar, tillochmed lite god. Jävlar vad kvinnlig jag känner mig. Jordnötskaka med cornflakes och choklad var det, skitsmarrig! Sen gjorde jag även en cheesecake. Emma bakade bara ett bröd, vilken nörd (hey, that rimes!). hehe.

Imorse när jag vaknade var jag jättesugen på att städa mitt rum, sen gick städsuget över tyvärr, och det blev inte så städat ändå...Men imorrn kanske. Det är tanken som räknas, som jag brukar säga.
Jo, jag har gjort lite matlådor tillochmed! Lasagne carbonara, relativt god, jävligt mycket carbonara dock.


Kommentarer
Postat av: Emma

Haha ja ska bättra mig tills nästa helg ;) då blire 27 sorters cookies :P Men din jordnötskaka va sjukt jäkla god!

2009-01-26 @ 11:47:40
URL: http://ladychampagne.blogg.se/
Postat av: Kaka

Bröd-nörd rimmar INTE!

2009-01-26 @ 19:21:26
URL: http://simkaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0