nyårslöften

Jag hatar alla jävla nyårslöften, men ändå står man där den 31/12 klockan 23:55 och börjar småspinna om sitt helt nya fantastiska liv, hur bra detta året minsann ska bli, och vad man ska göra/inte göra. Så iår tänker jag ha lite mer realistiska mål än vad jag hade förra året (pah! jag gick ju ner 10 taggar iallafall, alltid nåt!)

1. försöka piffa håret oftare. Jag lägger knappt ner någon energi alls på mitt hår, imorse vattenkammade jag ner det värsta überfluffet. haha.
2. Åtminste ge 1 kille en chans. Så fort någon karl börjar visa lite intresse börjar jag automatiskt hata honom. Herregud kvinna, du är inte 13 bast!
3. Köpa minst 1 ny kjol. Det känns som ett lovande nyårslöfte.
4. Åka på minst 1 festival. Var fattigt med det förra året.
5. Skaffa något slags liv utanför jobbet. en hobby kanske?
6. Klappa minst 1 läskigt djur. Typ, en riktigt stor fluffig hund.
7. Skaka hand med sven-erik. Eller ja, det skulle räcka med att vinka lite till honom.
8. Köpa mer pålägg. Jag gillar pålägg, men jag köper bara dom det står ½-priset på. hahaha. Jag har ätit leverpastej i en vecka nu, jag hatar leverpastej.
9. skaffa ett nytt favoritband. Det var längesen.
10. Göra något riktigt genomsnällt, helt utan baktanke. Typ skänka lite pengar någonstans? Hjälpa blinda?

Kommentarer
Postat av: Emma

Tjuuuuusigt!!!! :D

2009-01-13 @ 20:50:46
URL: http://ladychampagne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0