apan <3 röksvamp

Håll i hatten, jag har tjötat öronen av er ang. Arvikafestivalen på sistone, och det tänker jag fortsätta med, bannemig!

Såg Röyksopp, och dom var så förbannat bra! Satt just och slökollade lite på youtubesvideos på röysopp @ arvika, och började snörvla lite. Det är en sån förbannat underbar känsla att vara på en konsert o se ett band man rågillar asmycket. Kan inte riktigt släppa det. Som att vara lite nyförälskad, eller ha svalt en kattunge, skjutit en fiskmås, klappat Operah, you name it! Fantastiskt underbart. lööövllleeey.
Och frikostig som jag är, mot eran stora förtvivlan, utnämner jag migsjälv till en riktigt "ap"-bra DJ (hehe, fattar du?), och bjuder härmed på min favorit-röyksopp-låt.




röyksopp - happy up here.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0