fredagsmorgon.

Godmorgon mina kära klåpare!

Idag är det fredag, och jag har massa grejer att fixa. För den nyfikne har jag även just borstat tänderna och insett att mina naglar är längre än behövligt, möjligtvis ett tecken på att jag börjat utveckla varulvstendenser. Förhoppningsvis inte.

Ikväll kommer mina kära brudar hit, vi skall äta paj deluxe, tjöta lite, och runt nio ska vi till Peter som har avskedsfest, han ska tydligen flytta till någon spännande stad och utbilda sig till massör, känns lovande, han kan få träna så mycket han vill på mig sen.

Testade kvinnoteknik idag med, Kristin och så många andra har "lovordat" epilatorns värde och resultat, och som den dumma sillen jag är ville jag självklart pröva. En epilator låter som en traktor, är lika stor som ett halvt marsvin och drar bort hårstråna från rötterna likt en gräsklippare. Ont säger jag, ONT! Om det skall göra så jävla ont att få halvlena ben så är jag hellre hårig men smärtfri.


läcker morgonros.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0