gallejigt.

Jag är folk igen! människa! Inget att skryta om kanske, men så är det.
Igår var vi hos emmy på förfest, det var all brudz, jag, sudden, hannill och emmy. Vi tjötade nåt så extremt eftersom vi inte setts på ett tag. I kör, blabliblo. Spelade piano, lyssnade på Pugh och fjantade oss allmänt. skitkul!
Sen drog vi på Harrys av någon konstig anledning, träffade på Damian, Emelie och Markus. Och dansade disco hela kvällen. KUL!

På toan var det en tjej som halvskrek "vafaaan, det är ju bara 18-åringar här", och blängde på mig. Jag blev skitsur. "varrå, tror du jag är 18??" Och det trodde hon, jag påstod att jag var 18 för sju år sen, och surade lite i smyg halva kvällen. Lär väl se ut som 25 lagom till min 40-årskris.
Blev uppbjuden på dans oxå, bugg och tryckare. Vem fan dansar tryckare nuförtiden egentligen? Konstigt, sen följde karln efter mig halva kvällen, skitdryg. Tror jag blivit snyggare på sistone, tycker det har varit ovanligt många som raggat på mig. Eller så kanske det har att göra med växthuseffekten. Vem vet?


haha! det här var så jävla kul; vi skulle blunda, ha tungan i gommen och blåsa ut med läpparna lite, och sen sa sudden "NU" och tog kort. Jävla styggt. men det bjur ja på.


samma här, blås, tungan i gommen och blunda. Haha, men hannill blev ju fan snygg ändå.


hahaha!! Emmys försök. skrattar så jag pissar på mig.


jag ser lite blind ut, men sudden var nöjd!

Kommentarer
Postat av: Kaka

Jag måste ha raderat korten på mig när jag blåste ut, för visst tog ni på mig med? Men var fan är de korten?

2009-07-12 @ 16:34:54
URL: http://simkaka.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahaha, jävlar så snygga! skoj var det=)

2009-07-12 @ 18:30:14
Postat av: Kirre

ingen fest utan snyggve :)

2009-07-12 @ 20:07:48
URL: http://raaff.blogg.se/
Postat av: Sandiza Hotpants

Vafasen, det är väl asgött när folk tror att man är så ung! Svävade på små moln när en gutt jag planerat att hångla med under midsommarnatten trodde att jag var 16... 16!!!

Hewhew, mission complete, typ ^^

2009-07-13 @ 19:02:42
URL: http://brunettsandy.blogg.se/
Postat av: apan

kaka: jag vettefan! gjorde vi det? fan då!



anonym; ja somfan!



kirre: lett!



sandiza H: haha, ja iofs, hellre ung än gammal! 16? shit då kan man ju agera oskyldig tillochmed. haha

2009-07-13 @ 23:14:41
URL: http://sugarmonkey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0