good day for dying.

Vilken jävla pissdag. Tanken var ju att det skulle varit fint väder så att jag o sudden kunde dra ut o härje o ta massa fina kort på naturen (yeah, right). Men här sitter man, ensam, jävlig, men relativt ren. Gjorde en kycklingsallad förut. Den smakade kyckling och bacon. Bacon är gott. Jag gillar bacon.

Och eftersom vi inte kunde mata våra egon med amatörkort så satt jag o filade lite med photoshop på gamla kort. Jädrer vad mycket man kan göra. Jag skulle gissa på att ungefär 50% av internetanvändarna photshoppar sina kort, så att man ser lite snyggare ut än vad man egentligen är. Det är därför jag brukar lugna ner migsjälv och lägga ut lite pisskort ibland, så att jag lixom inte skulle glömma bort hur jag såg ut egentligen.

Kolla här;

orginalbilden.


dretmycket smink, bara sådär! jag är en konstnär.

Gillar orginalbilden bättre dock. ser lite snällare ut där. Men tänkte köra någon slags 60-talssminkning (typ det jag har försökt mig på med photoshop-bilden) lagom tills nästa fotohärj. blir nog ballt.


(foto; evelina eklund)





Igår klippte jag tånaglarna, dom var långa. Äckligt med fötter.

Kjamiz.

Kommentarer
Postat av: Hemmel

Ser bara massa söta fräknar jag! =D

2009-07-12 @ 08:58:30
Postat av: Hemmel

Olika färg på ögonen? =)

2009-07-12 @ 11:41:42
Postat av: apan

fräknar som fan!

jajamensan! :)

2009-07-12 @ 14:14:42
URL: http://sugarmonkey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0