helvetezjävlar

Jaha. Skitdålig morgon, allt lutade lixom lite för mycket åt helvete. Det bästa man kan göra då är att stanna kvar i sängen, vilket jag inte gjorde. Gick upp, fick asbråttom, insåg att jag glömt vissa delar av morgonrutinens sminkpaket hos Peter (antagligen?), så jag fick kladda på så gott det gick dock med läckert röda ögon och glansig hy. Röven! Håret förblev fett och okammat. Hett. Sen drog jag till arbetsförmedlingen, fem minuter för sen, hatar att jag fick en ny handläggare, trivdes skitbra med min gamla. Med mitt pisshumör och icke befintliga energi var jag säkert mest dryg och otrevlig. Hon har i princip tvingat mig att söka nåt jävla städjobb på ett vandrarhem. Måste ringa, funderar på att bryta starkt på arabiska, tyska eller något annat hemmagjort språk. Nej! stamma ska jag göra.

"Varför skulle du passa till det här jobbet?"
"J...jjaaa....g...ggg... hhaaarrr...k...k...komp...entens...e..eeee...rr..faaren..h..heet."


Haha.


för att vara frisör är jag rätt så skabbig. kamma håret, varrå?


språkade med Bengan nyss, blev på lite bättre humör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0