lite sjukt.

Började min morgon bra, äggröra på två ägg + kaffe som jag fortfarande sippar på. Slog på ett avsnitt av simpsons och myste som en bondkatt.
Så, varför i helvetet var jag tvungen att förstöra morgonen genom att googla sjukdomar?
 I gymnasiet var jag ganska hypokondrisk, av naturliga skäl, jag drog på mig alla konstiga sjukdomar. En gång svullnade mitt finger upp, bara sådär. En annan gång svullnade baksidan av mitt öra upp och jag trodde självklart det var cancer. Sen var det ju den där gången jag var helt jävla övertygad om att jag svalt en humla, men visade sig vara hjärthugg.

Är inte lika hypokondrisk nuförtiden, men det är lite av en slags smärtblandad njutning att sitta och googla sjukdomar och sedan inse att dom antagligen ligger latent i kroppen, bara väntar på att få blomma ut. Hittade t.ex massa käcka tarmsjukdomar som jag säkert har.
Och jag är fortfarande helt 100% säker på att jag kommer att dö utav en okänd sjukdom som sedan kommer att uppkallas efter mig, "karlsson-syndromet". hehe.


baciller från http://coolstuff.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0