pojktjej.

Ni minns att jag ville veta erat kön va? 25 har svarat än så länge, 15 brudar o 10 karlar.
Var lite osäker i början på om jag faktiskt ens skulle ta o fråga överhuvudtaget eftersom jag säkerligen skulle bli förvirrad av resultatet, vilket jag självklart blev ändå.
 Skriver jag för brudar eller karlar? Eller pojkflickor? Flickpojkar? Och skulle jag sikta in mig på några fler specifika ämnen när jag visste resultatet? Typ överlägset brudar = hårplock, karlproblem, smink, Överlägset karlar = brudar är dumma i huvudet, oljefiltret till bilen, nya däck?

Svårt, men så var det ju jävligt jämnt oxå, så vad innebär det? Kör på i vanlig stil, ofcörse, dock med ungefär 50% extra paranoia, men det bjur jag på.

Sen skulle jag aldrig i livet fråga er hur ni uppfattar mig, då detta bara skulle resultera i storhetsvansinne deluxe, så det är bäst att vi låter bli.



uh vad maffig jag ser ut. mysig, men maffig, maffioso!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0