Redigera mera.

Har försökt att redigera lite bilder idag från förra veckans foto med sudden. Gick väl...sådär. Med redigeringen alltså, ser ut iofs ut som en strandad blåval på hälften av korten, och andra hälften fjantar jag mig mest på. Jag kan nog stryka modellkarriär från listan och satsa helhjärtat på en karriär inom svetsning.
Men eftersom jag gissar på att min manliga läsarkrets jättegärna vill se bilder på mig där jag ligger och krystar så bjuder jag självklart på det.


håret ser förjävligt ut, detsamma gäller armarna, det är väldigt läckert att jag är blek som en goth i ansiktet och brun som en siames på armarna.


mycket spännande bild. Det är en matta jag har virat runtmig. Och så ser jag lite gött död ut, såhär på sommarn.


den här har jag lagt ut förut, men nu är den redigerad. Önskar mig långa ben och en guldhamster i julklapp.



Jo förresten! Jag ringde ju på det där jävla städjobbet jag blev påtvingad igår.

apan; tjaa...eh, jo jag läste om ett jobb typ?
gubbe: jo..jag behöver någon omgående.
apan: aha...
gubbe: har du någon städerfarenhet från förut?
apan: ehe...eh...tja..jo, asså ja städade ju lite trappor förr...i min ungdom serrö.. höhö.
gubbe: okej...vad jobbade du med sist?
apan: eh..frisör.
gubbe: frisör? okej, behöver nog någon med mer erfarnhet. hör av mig, tack ändå.
apan: tja.

Läs det en gång till och lägg till en ohyggligt överdriven dryg stockholmsdialekt på mig, så fattar ni.

Kommentarer
Postat av: Anna Kaagaard Kristensen

Bilden med pälsen eller mattan :D eller vad det nu är, är skitsnygg. Jag tycker att det är fint att vara vit.

2009-07-21 @ 19:48:55
URL: http://annakaagaardkristensen.blogg.se/
Postat av: Sandiza Hotpants

Hahahaha, ska du ringa efter fler not wanted-jobb, så lägg upp dessa konversationer också :D



Håller f.ö med föregående talare - skitsnygg och glammig bild! Haha, trots att det var en matta ;)

2009-07-21 @ 23:45:12
URL: http://brunettsandy.blogg.se/
Postat av: apan

anna: tack så mycket! jo det är fint att vara blek, men ännu finare om man är jämn-vit över hela kroppen.



sandiza hotpants; I sure will! och tack. :)

2009-07-22 @ 09:50:26
URL: http://sugarmonkey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0