vaniljsås

I måndags åkte jag till kristin och myste lite allmänt. Vi åt kakor (förbannade kakor!) och såg på film. Igår var vi oerhört kreativa och orginella, vi målade nämligen på glas. Har ni hört på makan?


koncentrationen var stor!


och några av mästervärken. Jag gjorde ungsformen och tillbringaren. Uh vad vackert. Kallar dom "höströv"


Och nu blev jag så jävla sugen på vaniljsås att jag var tvungen att ta kort på det. Ser ni något annorlunda förresten? Mina korvfingrar har avlat nagelbarn! Långa naglar! För att vara mig alltså. Massa fördelar, t.ex kan man klia sig rätt hårt i hårbotten. det gillar jag. Och så går dom eventuellt att använda till vapen om jag hamnar i slagsmål.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahaha höströv, haha.

2009-07-22 @ 23:35:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0