allt, inget. nej.

Kristin sa att jag skakade hand med en kändis idag. Är lite skeptisk dock på superkändisfronten, han var någon snubbe för Kristdemokraterna, inget att lägga till på listan över "kändisar jag träffat utan att veta om det". Men, tja... om han blir statsminister någon gång så kanske.
 En gång pratade jag med anton körberg utan att veta om det, eller ja, det sa han inte förräns han gick. haha.

Extrem hetta idag. Svettas som en mindre hamster. Var o fikade med kritan, drack en "islatte" på waynes, inget jag rekommenderar, smakade bara kallt kaffe. Blä.
Och! Vet ni! Jag har fått min allergi, NU!? Jag brukar alltid bli jätteallergisk i slutet av juni, så det känns som att det kommer bli en extremt jävlig sommar eftersom jag blir alltså, vrålallergisk, sjuk nästan. Och varje år säger jag att jag ska fixa extra starka allergitabletter, men jag glömmer alltid bort hur jävla allergisk jag är. Helvete.

Inget häftigt som hänt i övrigt. (eller jo!) bara värme. Har ätit mycket kött idag. Köttjejen, gnager på morötter nu. Fan vad dumt, man ska väl banta innan sommarn egentligen? Det är väl lite av grejen? så man blir smal till sommarn och kan äta upp sig på glass under hettan? Men jag ska ju alltid vara lite tvärtom, lite häftig sådär. Helvete.

Kommentarer
Postat av: Kreten

han är faktiskt orddförande för ungdomsförbundet, som partiledare för lilla kristdemokraterna

2009-06-02 @ 11:41:34
URL: http://raaff.blogg.se/
Postat av: apan

haha! jaja, same same. ;)

2009-06-02 @ 11:44:04
URL: http://sugarmonkey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0