Fan ta Tomas Di Leva!

Har ni spotify? Ibland kommer Tomas Di Leva upp och säger någonting. Ingenting emot honom personligen, men han har en sån jävla flummig röst att jag bara vill slå honom på käften. faktiskt.

Idag har jag..öh..inte gjort något utav värde. Insåg att vi bara hade skitmat hemma (korv, pommes, blä) så jag gick till Konsum och köpte upp hela grönsakslagret och gjorde en jävla korvgryta.
blandade i;
kidneybönor, squash, morötter, champinjoner, lök, paprika, tomater och vitlök. Blev rätt lite korv i förhållande till allt annat. Men gött vare.

Om en timme drar jag till min kära vän Kristin. Ska bli gött med lite miljöombyte. Imorrn ska vi ta oss en sväng till stan och åka båtbuss, det ska bli fett! Jag gillar båtar. särskilt på vattnet.


kristin är min speciella vän.

Kommentarer
Postat av: Kaka

Åh jag vill också åka båtbuss!

2009-06-08 @ 20:09:28
URL: http://simkaka.blogg.se/
Postat av: apan

ja det var fan fett!

2009-06-10 @ 11:51:54
URL: http://sugarmonkey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0