freeks and geeks.

God morgon era gangsters!

Igår var jag katt. Jag sov igenom hela dagen, det var varmare ute än inne, så det var tja...säkrast att hålla sig inne. spenderade natten i soffan gjorde jag oxå, brorsan hade snott den enda fläkten och stoppat i sitt eget rum och låg där o stekte. Men den installerades säkert tillbaka i vardagsrummet. Ful får man va, men inte dum!

Och jag är faktiskt fortfarande trött. Trots att jag sov i..öh, tio timmar. Har jag blivit gammal eller? Min kropp verkar inte palla 3 dagars festande längre. Herregud. Funderar starkt på att köpa en sån där skitliten pool och ha på ballen, tänk va fett?! då kan jag ligga där hela dagarna med en flytring runt magen, cigg i ena handen och en folköl i andra. Ja vafan.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0