gangsta-Lina.

Kände mig som en rånare när jag vaknade imorse. Gick till affärn, köpte bröd, yougurt och blåbär. Fick skriva på ett kvitto och ge till kassörskan, när jag gick därifrån insåg jag att jag glömde skriva halva mitt efternamn. Haha. "Lina Karls", skrev jag. Undrar om hon fattade ändå, eller om hon trodde jag hade ett väldigt exotiskt efternamn?

När man bor i en håla kan man gotta sig med att skratta åt alla lodisar som ser så jävla skabbiga ut. HAHA, varför går dom runt i mjukisbyxor på en fredag lixom? Sen insåg jag att...jag är ju fan likadan. Varför i helvete skulle jag lägga ner tid på att se bra ut i skattkärr? Vem skulle jag träffa? Det bor ju bara pensionärer och moppepojkar här. Så skitsamma egentligen.

Okej, jag gör en utmaning, hur många brudar vågar lägga ut bilder på sigsjälva osminkade och jävliga egentligen? Inget jävla photoshop, ingen foundation, brunkräm, concealer, bara au naturel!



I dare you! Vet ni om att det är mest killar som läser min blogg förresten? Så jag känner mig extra modig. Skriv till mig om ni gört isåfall.
Om ni tittar riktigt noga så har jag blåbär på vänstra sidan i ansiktet. Blåbär är gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0