jeansbolero.

Okej, igår var jag på stan, mitt i studentröran, det var fulla ungdomar fan överallt! Och jag blev ultrastressad, sprang till claes ohlssons och tjackade en handsfree så jag slapp höra på eländet. Herregud, jag är ju i princip redan pensionär. "Måste dom vara MITT i stan? Måste dom dricka så mycket alkohål? stackars onger, det är väl inget att fira, ut i arbetslivet och förbered er på den smäktande arbetslösheten! Oh ja, det är glammigt".
 Haha, nåväl, köpte en "jeansbolero". Det stod så på skylten, och jag har försökt att förklara lite vad det var, utan att någon fattade vafan det var, eller tyckte att det lät vidare snyggt. Men vafan, såhär ser den ut;

fattar inte hur man ska posera. Hur fan gör alla? Man ska alltså visa upp ett plagg samtidigt som man försöker se snygg ut?
Jag blev så förvirrad att jag ser vinögd ut istället, samtidigt som jag sniper lätt med munnen. Men vem vet, det kanske blir det nya svarta?

Köpte även en ny mascara som lovade "effekt som lösögonfransar"

Tjatade på tjejen i kassan hurvida den var bra eller inte, hon visste knappt heller. Men tja, helt okej faktiskt.


när jag ändå håller på så har jag fått dille på "apache" och hittade det här läckra rockbandet som gör sin egna disco-version av apache. Misstänker att mina disco-moves påminner läskigt mycket om sångarens.
Och kläderna! Tänk att ha en vit fransoverall med matchande mustach till? *dregglar*

Kommentarer
Postat av: Sandiza Hotpants

sjuuukt ballt med jeansboleros ;)

2009-06-12 @ 14:56:36
URL: http://brunettsandy.blogg.se/
Postat av: apan

ja eller hur! haha

2009-06-13 @ 10:21:14
URL: http://sugarmonkey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0