jordfil.

Ibland när jag äter mat, oftast frukost, brukar det ibland ta tvärtstopp. Inte att jag är proppmätt eller så, utan att jag helt enkelt kommer att kasta upp maten om jag äter en tugga till. Ibland får jag spotta ut maten i handen för att det inte går att svälja. bläh.

Imorse åt jag fil med asmycket solroskärnor i. Smakade jord. Igår drack jag vatten som smakade diskmedel.
Har tröttnat lite på den där förbannade LCHF dieten, den var skittråkig, så jag har pimpat upp den lite och tänker tillåta mig att äta lite kolhydrater ändå. Så jävla roligt är det inte att äta sallad.

Idag skall jag till mamma och klippa henne, sen till stan o klippa emelies mamma och hennes brorsa.

För er som gillar trummor och lite..öh..tja, speciell musik kan jag tipsa om Incredible Bongo Band - bongo rock (skivan alltså), jävla röjjig skiva, vill dansa i chaps och cowboyhatt.

/över och ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0