Judgement day

fortfarande tonårsångest. Sitter och försöker pussla ihop vad som hände igår egentligen, egentligen. Var det några större skandaler?

1. jag försökte lära folk "the hustle" (som jag inte ens kunde själv)
2. pratade extremt mycket, och skitfort. Folk sa till mig "pratar du alltid så fort?" och jag försökte sakta ner lite. hjälpte nog inte.
3. tror jag visade tuttarna i en garderob, men jag är inte säker. Dock endast för tjejer. HAHA.
4. pratade äffärsverksamheter med Magnus.
5. övertalade en kille att sätta på sig kläder, vem går på fest i kalsonger egentligen? "sätt på dig kläder förfan! jag kan inte titta på dig" haha.
6. drack vin.
7. Glenne råkade erkänna att han läste min blogg. höhö.
8. kompis blev tydligen misshandlad och polisanmälde händelsen. Stackars dig! <3
9. fick skjuts hem helt plötsligt, av hannills föräldrar. Minns inte när dock, och jag hoppas att jag inte skämde ut mig alltförmycket.

var mycket konstiga människor på festen, som drog extremt dåliga skämt som inte ens jag kunde låtsasskratta till. Jisses.

Vaknade klockan tio av att telefån ringde, det var ricko som ringt till fel Lina, det tyckte jag var kul. Sen somnade jag om och vaknade runt ett. ETT! Herregud, det är nästan rekord.
Nu ska jag nog ta mig en återställare. kaffe alltså.
Kärlek till er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0