stort skägg, inget minne.

Jag ser fan ut som ringaren i notre dame idag, fast i käften då. Min vänstra tandsida har börjat klättra över till högra tandsida, vilket inte var särskilt populärt, så vänstra tandsida blev vansinnig och utvecklade något slags muterat monster i form av en blåsa lika stor som ett medelmaffigt svenskt marsvin. Okej, jag kanske överdrev lite, men det är fan inte vackert.

Språkade med Bengan igår, Bengan är faktiskt utav kvinnligt kön och heter egentligen Linda. Samma sak med sudden, hon heter egentligen Ida. Detta brukar leda till viss förvirring när jag berättar om t.ex "sudden gjorde det och det, sen gjorde HON".  Och folk brukar hajja till eftersom dom hela tiden trott att sudden var en kille. Jag har en läskig ovana att döpa om folk.
Öh, nu hamnade jag utanför det jag skulle skriva om, jo, bengan ringde, hon hade glömt bort sitt namn och kallade sig för "Lina". HAHA. Sen berättade hon att hon råkat kalla mig för Linda x antal gånger. Det är fan inte lätt alla gånger, orka hålla reda på sitt eget namn, typ.

Var på stan med hannill (hannill heter egentligen Hanna) och en kortis med Emmy (Emmy heter faktiskt Emmy, men hon heter samma sak som mig i mellannamn och efternamn, lustigt), vi åt glass i ültrahettan. Och så hände en skitkonstig grej, träffade min moster på stan! Hon bor i stockholm, så jag blev lite ställd. Hade glömt bort helt att hon hälsade på moder under helgen.
Tyckte även att jag såg John Travolta en sväng oxå, men det var nog bara i syne.



här är en bild på glassen vi åt. Jävligt spännande kort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0