piljetter, pass, p-piller?

Fan vad jag hatar att packa. Ni vet, jag ska ju till Västersås sen, åker till stan om... en timme, och här sitter jag, sörplandes kaffe i godans ro. Fan.  Har inte en aning om riktigt vad jag ska packa heller, men det brukar ju lösa sig. Jag försöker att alltid packa så lite som möjligt, knöla ner allt i min dretfula militärryggsäck, och hoppas att jag inte glömt nåt. haha.
Och åka buss är så förbannat tråkigt, funderar starkt på att ta ett åksjukepiller, då lär jag sova som en gammel mammut hela resan. Vore ju nåt.
Jävlar alltså, NU måste jag verkligen resa mig upp, packa, fixa håret och allt, ni vet. NU. Gå. Resa...nu? snart?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0