1 år

Jag har bott i Västerås i ett år. Ett spännande år, ett jävligt jobbigt år, ett jävligt fattigt år, men ett jävligt kul år. Anledningen till att jag lämnade dom värmländska skogarna var för att skaffa mig KUNSKAP och erfarenhet. Jag fick ta hand om en hel salong själv i 10 månader, det var kul, och spännande. Men jävlar i mig vilken merit!
Sen så har jag träffat helt fantastiska människor! Jag flyttade in som inneboende hos emma, och vilken jävla tur, eftersom Emma är typ skitbra. Och grannen, emmas mamma anne-lie! fantastisk kvinna! 
Sen har jag även träffat på några rövhål oxå, men såna finns det ju överallt ändå.

På lördag flyttar jag till karlstad igen. Känns både bra och lite sorgligt, men vafan, jag kommer ju att hälsa på, helt klart!


//peace

Kommentarer
Postat av: Anna Kaagaard Kristensen

Men är inte värlmand som en stor byhåla (förlåt :)?

Jag har varit i degerfors och det var väldigt by-igt, men karlstad kanske är bätter, jg har dålig koll:)

2009-03-30 @ 23:16:19
URL: http://annakaagaardkristensen.blogg.se/
Postat av: Mamma Mia

Tack snälla Lina för orden om mig det värmer i hjärta och själ. Det har varit jättetrevligt att ha dig som granne. Lycka till nu på dina nya äventyr. Du vet var vårat hus bor om natten, sååå det är bara att återvända till brottsplatsen om du behöver. P.S. Kommer att sakna våra kväll´s och nattseanser med roliga disskusioner och alkoholintag. Hälsa Sven-Erik och kom ihåg att ringa om det blir någon utomhuskonsert, för då kommer vi farande från Gurksta´n. LINA! Nu är det dags att... BÖRJA OM FRÅN BÖRJAN BÖRJA OM PÅ NYTT.... Lycka till vi ses och hörs. Ugh hugh

2009-04-01 @ 09:14:22
Postat av: apan

2009-04-01 @ 19:17:35
URL: http://sugarmonkey.blogg.se/
Postat av: apan

anna: värmland är icke som en stor byhåla! degerfors...haha, ja det är ju degerfors, din stackars sate. men vafasen,det finns ju byhålor överallt i sverige. annars är karlstad sveriges bästa stad, och då har jag vart runt en del, jo, det är fan bäst!



mamma mia: hahaha! ja detsamma hörrö! kommer sakna er massa! kram!

2009-04-01 @ 19:20:24
URL: http://sugarmonkey.blogg.se/
Postat av: Emma

Det har vart ett fantastiskt år som har innehållit det mesta! Du är en grym brud och du lääär ju komma å hälsa på OFTA!! Kraaaamar!

2009-04-03 @ 11:23:53
URL: http://ladychampagne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0