arbetsförmedlingen

haha, det här är helt sjukt, Imorse stängde jag av alarmet precis som vanligt, prick nio, så ringde det nästan samtidigt på telefonen, det var  arbetsförnedringen, med halvhes röst kved jag;
 apan: mjooaa? *host host*
arbetsförnedringen: hahahahaha! (precis som i en sitcom)
apan: va? hallå?
arbetsförnedringen: hahahahaha! (precis som i en sitcom)
apan? va? va? vaaaa?

sen hörde jag dom skratta åt mig igen, och då la jag på. Sen så började jag fundilera på vad i helvete som var så roligt. Var det min vrålsexiga johnny cash-morgonröst, eller sa jag något speciellt? Började jag prata om exotiska vilddjur i afrika? Fickplundringen på östermalm? Nej jag vet inte.
Förhoppningsvis så hade dom bara RÅKAT ringa fel, men man vet aldrig, arbetsförmedlingen är ju som en stor jävla sekt, egentligen. Eller så är jag bara jävligt rolig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0