Bitter? Jag?

Sitter o hetsäter karameller i väntan på att pastan ska koka. Fan vad moget.
 Idag är det fredag, och vad i helvete ska jag göra idag då? Emma är på after dark...öh, eller work. Jag har inga pengar, ingen kärlek och ingen öl. grinar lite. Näe... fast asså...eh, jag är rätt trött ändå. Alltså...trött, kanske ska kolla på någon käck och glad film och moffla? Ähfs. Fan vilken tråkig helg det lär bli. Det enda jag faktiskt ser fram emot är att tona mitt hår. YEY!

Är så jävla trött på killar, bara fulla i skit, allihopa.Stickobrinn!

Kommentarer
Postat av: Anna Kaagaard Kristensen

Jag tycker inte om helger längre alls.

Innan jag fick Oskar så spenderade jag mina helger i fyllerus eller bkfull, det var först när man nykktrade till och var tvungen att vara hemma som jag fattade hur lamt det är med helger... fast de flesta håller nog inte med mig :D

2009-03-20 @ 21:49:28
URL: http://annakaagaardkristensen.blogg.se/
Postat av: apan

men helger is the shit, juh! det är bara den här helgen som suger. fast inte längre. höhöh

2009-03-21 @ 18:36:27
URL: http://sugarmonkey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0