bryt ett ben

Var ledig idag. Var väl lite, tja, sådär. Drog till stan vid kyrktid (tolv) och ramlade runt i olika affärer. Hittade en jättefin kjol på myrorna för 45 spänn, men då slog snåltarmen till, så jag gick till new yorker och köpte en sjal för 50 spänn istället. Jävligt logiskt.

Är extremt rastlös i skrivande stund. Har skickat lite mess till min gamle praktikant Alina och lockade med öl och pub.
Är rätt tråkigt här annars, vet inte hur jag ska roa mig, finns ingen tv, ingen dator (eller tja, har lånat emmas just nu). Min käre sambo (kombo? roomie?) Emma är och turistar i Trysil. Hon ringde för ett par timmar sen och verkade rätt glad, hon hade tydligen utnyttjat den fria baren och något spa. Fyffan. Det är tur att man inte är bitter.

Och eftersom jag älskar migsjälv så extremt mycket tänkte jag exponera mitt tryne för er, era stackare. Men som Emma brukar säga; "har man godis så bjur man."


Hade en rätt så bra hårdag idag. Eller tja, imorse, nu ser jag ut som Charlotte perellis onda tvilling i håret.


Prövade att sminka mig blå för ett tag sen. Såg faktiskt lite ond ut. Tur att det finns redigeringsapparater på mobilen. HÖHÖHÖ.


Nu är glassbilen här. DÅLIG tajming, det snöar ju ute. vem vill ha glass när man lika gärna kan slicka på backen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0