fest i valen.

Språkade just med min kära väninna Sudden, och vi kom fram till att sälja våra själar och faktiskt åka på arvikafestivalen! Fett med bra band! Och jävlar vad längesen det var jag grisade runt i lera med gummistövlar och konstant fylla.
- ciggvagnen
- bo inte brevid staketet, folk kissar där. och bajsar.
- hångla med gamle synthare.
- emo-invasion. Ska jag raka bort mitt ena ögonbryn kanske? Måla ett uppochnedvänt kors i pannan?
- göra bort mig för eventuella hårdrocksband (okej, långsökt MEN typ 2003 träffade jag på ett skitstort metalband (vilket jag inte fattade) och råkade säga att det var det sämsta jag hört, sprang fort sen.)

AW, GÖTTA.

Lina, sudden, anno 2006 augustibuller. fina tider.


Kommentarer
Postat av: Kaka

haha jag ser lite äcklig ut.

2009-03-27 @ 19:25:41
URL: http://simkaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0