Hives!

Fan oxå, verkar som jag flyttar fel helg! The Hives ska tydligen till Nöjesfabriken i Karlstad den 27:e mars! FAN! Jag som ville dit och hångla med Pelle. Rumpa.



En ganska rolig grej ang. The Hives, för hundra år sen var jag på Hultsfredsfestivalen och röjde med Hannill, Bengan och Emmy. Vi ramlade runt på festivalområdet och kollade in lite band och grejer, Bengan som var full som en bergsget och fick se Howlin-Pelle med sin tjej Maria (från sahara hotnights) som stod och glodde på något band någonstans. Bengan plöjde fram och greppade tag i Pelle och halvskrek "THÄ HAJVS ÄR GÖRBRAA!", sen kutade hon fortsomfan därifrån tills hon kom ihåg att Sahara Hotnights Maria stod brevid. Då skämdes hon och kutade tillbaka, greppade tag i Maria och skrek "SAHARA HOTNIGHTS ÄR OXÅ GÖRBRA!"
Hahaha, smidigt.

Kommentarer
Postat av: Kreten

de e bara bengan som kan göra nåt sånt :P

2009-03-20 @ 15:56:24
URL: http://raaff.blogg.se/
Postat av: Kajsa

haha, jag avlider! fy fan va roligt. priceless! tänk om ni hade filmat skiten! :)

2009-03-20 @ 23:03:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0