Keratin

Kreativ i min röv! Jävlar, har suttit och kluddat i två timmar. Lyckades klämma fram tre mästerverk,
1 st jeansreklam. Benen blev väldigt konstiga. Hobbit-ben.
1 st nästan självporträtt. Skulle kunna vara jag, men ändå inte. Jag vet inte riktigt vad det är. Skulle även kunna vara en hund-mutant.
1 st tjock tjej. Eller ja, jag försökte måla henne tjock, men jag hade ingen tjockis att utgå ifrån så jag försökte utgå efter migsjälv. Hon såg ond och tjock ut. Mest ond, mindre tjock. Det är skitsvårt att måla tjockisar! Men kul.

Kan väl inte direkt säga att jag förväntar mig att holländska museét ska ringa och gråta av lycka över mina exellenta storverk, men vafan, känner mig lite gladare. Götta att få bli av med energi.
Och så är det ju fint väder ute, och det betyder ju att man måste gå ut, joråsåatte...det är väl lika bra.


Hugh Hefner-morgonrocken är på, läpparna är spända, näsan lång, och jag målar med en grön penna, men det är tanken som räknas, som jag brukar säga, lite skämtsamt sådär.

Kommentarer
Postat av: Sara Hell

koncentrationsmin is the shit! haha, folk retar mig alltid för min (som är snarlik din) :P

2009-03-18 @ 23:52:41
Postat av: apan

haha, ja men det måste ju synas att man tänker!

2009-03-19 @ 09:17:20
URL: http://sugarmonkey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0