måndag hela veckan.

Fan vad jag hatar måndagar. På riktigt, jag har alltid sån brutal ångest att jag nästan alltid blir försenad eftersom jag helst inte alls vill röra mig ur stolen. Sen har jag ångest för en massa andra grejer oxå, och då blir jag stressad, och när jag blir stressad blir jag jävligt handlingsförlamad. Som en fyraåring med brutna ben, jag villvillvill, men det går lixom inte.
Igår fick jag nästan panikångest men lyckades avstyra i sista sekunden genom att plocka disk, rätt tankeförlamande.
Men jag SKA skriva en lista på grejer jag MÅSTE göra och göra, sen kryssa av. Bli av med eventuella agressioner och försöka tänka på Ace of Base mer, blommor och E-type. Det har aldrig gjort en människa smart, BRA. Jag är nog för smart för mitt eget bästa, jag är en tanketänkare. För mycket, jämt.
Dricka kaffe, skynda skynda!

Kommentarer
Postat av: Emma

Hahaha hoppas du får en bra dag gumman ;)

2009-03-02 @ 10:30:43
URL: http://ladychampagne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0