Nu blir jag blind.

Fördelar med våren/sommarn:
- solen är götta.
- snön försvinner.
- öl på terassen.
- uteserveringar.
- sol.
- lätt solbrun.
- nattbada!
- sommarflirt. Har hängt med nästan alla år, vem ska bli den lyckliga i år? Salem Al Fakir? JA!
- festival! JAH!

nackdelar med våren/sommarn:
- überallergin. Jag är gräsallergiker och pollenfetisch. Fan.
- MYRERA! Jag har hatat myror sen jag var en liten valp. Blev dragen i vagn hela somrarna för att jag vägrade gå på marken. MYROR!
- konstant svett. Finns det nån gång under sommaren som man faktiskt ser fräsch ut? och ÄR fräsch?
- blindheten. Mina ögon dör av solen. Ni ska se mig nu, mina ögon är illröda. Inte snyggt.
- bikiniångest. Ojdå är det redan sommar? Varför ser jag ut som Ernst ernst kirchsteiger på benen? Och varför i helvete har min kropp intagit Barbappa-form?
- Ormar. Fyfan. Alla djur överhuvudtaget. Älgar. Räv, fladdermöss. gah. Paniken.
- Killar i linne. Jag vet inte jag, tycker det ser fjolligt ut. På ALLA.



Men mest längtar jag till STUGAN! UH VA GÖTT!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0