show me the money!

Ja, vartfan tog mina pengar vägen egentligen? Har jag blivit brutalt rånad i smyg? Är det kortpiraterna? Ja, det tror jag, vi säger så. Jag har inte köpt något onödigt iallafall. Inte jag, nej, jag köper bara nödvändiga saker. alltid! Mig är det ordning på.

Har haft en jävla energi idag iallafall, har hjälpt Emma att dra bort tejprester på bården, dessutom målade jag bårdjäveln medans Emma satt och hejjade på.
"Men du målar ju jättebra!"

Träffade en kille med röda byxor igår, och det påpekade jag. "Vilka röda byxor du har!". Varför säger man såna grejer egentligen? Han var nog väl medveten om att hans byxor var röda. Ungefär som att påpeka någons hårfärg "vilket svart hår du har." "Jotack!"

Pez and löv.





Kommentarer
Postat av: Anna Kaagaard Kristensen

pengar som bara "försvinner" det låter bekant :D

2009-03-15 @ 21:29:53
URL: http://annakaagaardkristensen.blogg.se/
Postat av: Emma

Ja men du va ju asadutti ju!

2009-03-16 @ 20:10:57
URL: http://ladychampagne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0