Spytricket.

Jag ska berätta om en skitfjantig grej jag gör ibland på krogen. Totalt barnsligt och extremt omoget. Men det funkar!
Dock har jag aldrig gjort det i Karlstad, och det beror på att jag är rädd att bli påkommen och portad.

Okej; tänk dig att du är extremt kissnödig. Du står på krogtoaletten, kön är milslång och alla brudar är ju så jävla dryga på toaletten, tack det vet vi. Låtsas att du mår skitdåligt, som att du ska till att spy, huka dig lite och flåsa som en hund. Typ "puuuuh, bläääh, öööörk". Har du vattenfast smink kan du även fejk-grina lite. Det här mina damer, tar fram brudarnas moderinstinkter, och det är alltid någon tjej som kommer fram och frågar lite snällt "mår du bra gumman?" Och så slår hon sig igenom toalettkön tillsammans med dig, som en chimpans med sitt barn, samtidigt som hon säger "DEN HÄR TJEJEN MÅR INTE BRA". Och precis som Moses vid vattnet öppnar sig en väg till toaletterna. Och man får gå in. Först.
Dessvärre kan det ju faktiskt gå fel oxå, tjejerna kan bli griniga och kalla på vakterna och man får åka tut tut hem.



 Ett annat tips är att alltid ha en skakad folkbärs i handväskan, skaka asmycket, och spreja över alla människor samtidigt som man skriker "BÄRSKKRIG".
Har ni några bättre tips är ni välkomna att förtälja dom!

Kommentarer
Postat av: Anna Kaagaard Kristensen

Helt genialiskt!

2009-03-10 @ 19:53:12
URL: http://annakaagaardkristensen.blogg.se/
Postat av: apan

haha! yeah!

2009-03-11 @ 09:33:21
URL: http://sugarmonkey.blogg.se/
Postat av: Emma

Hahaha kanske ska prova den nästa gång istället för att låtsas att jag bara ska gå till spegeln och sminka mig och smita före ändå.

2009-03-11 @ 11:58:54
URL: http://ladychampagne.blogg.se/
Postat av: apan

emma: haha, ja precis! Spegeltricket gick ju sådär, det är nog bättre att köra det på löningshelger då alla är dretfulla! haha

2009-03-11 @ 12:46:50
URL: http://sugarmonkey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0